Leírás
ÚJJÁSZÜLETETT EGY LEGENDA. A TÖBB MINT HÁROM ÉVTIZEDE AZ ORSZÁGÚTI VERSENYEK INNOVÁCIÓJÁNAK ÉLVONALÁBA TARTOZÓ KERÉKPÁRT ÚJRATERVEZTÉK, HOGY MÉG KÖNNYEBB, MEREVEBB ÉS AERODINAMIKUSABB LEGYEN. EZ A TÖKÉLETES SOKOLDALÚ ESZKÖZ A TELJESÍTMÉNY MEGSZÁLLOTTJAI SZÁMÁRA.
Az országúti versenyteljesítmény minden aspektusában frissített és továbbfejlesztett új TCR Advanced SL Disc korábban elérhetetlen merevség/tömeg arányt ér el a gyorsabb mászás és sprint elérése érdekében, valamint új aerodinamikai előnyök a teljes hatékonyság érdekében. A CCC Team WorldTour versenyzői, például Greg Van Avermaet olyan kihívásokkal teli pályákon választották, amelyek kompromisszumok nélküli teljesítményt követelnek a győzelemért. Az új aerodinamikus csőforma a fejcsőn, az alsó csőön és a villán gyilkossá teszi a kitöréseket, sprinteket és egyéni üldözéseket. Az új TCR Advanced SL Disc szintén a bizonyított mászóképességére épít, és a valaha látott legmagasabb merevség/tömeg aránnyal büszkélkedhet TCR-ben. A további kulcsfontosságú frissítések közé tartozik a megnövelt hézag a vázban és a villában, hogy a nagyobb átmérőjű, akár 32 mm-es gumiabroncsokhoz is illeszkedjen, a legújabb integrált WheelSystem technológia.
Az anyagoktól a csőformákon át a legmodernebb tervezésig és gyártásig az új TCR Advanced SL Disc minden aspektusát kutatták, tervezték és tesztelték az általános közúti teljesítmény javítása érdekében. Minden eddiginél aerodinamikusabb és hatékonyabb, ezek azok a kulcsfontosságú technológiák, amelyek ezt a valaha volt leggyorsabb TCR-t teszik.
Kategóriájában vezető hatékonyság
A kategóriájában található kerékpárok közül a legmagasabb pedálmerevség/tömeg arány és a frissített aerocső kialakítás révén ezt a vázkészletet úgy tervezték, hogy a Giant profi országúti versenyzők kiváló mászási képességeket, aerodinamikai hatékonyságot és sprintmerevséget biztosítson a versenygyőztes teljesítmény érdekében.
Fejlett aerodinamika
Itt találhatók a TCR leginkább számszerűsíthető nyereségei az előző generációs modellekhez képest. Minden csőformát elemeztek, megterveztek és teszteltek annak érdekében, hogy egy átfogó szerkezetet hozzanak létre lényegesen kisebb ellenállással, szélesebb elfordulási szögtartományban. Az eredmény egy olyan TCR, amely minden eddiginél gyorsabb sprintekben és egyéni helyzetekben.
Teljes irányítás
Az integrált tárcsafékek egyenletes, erőteljes fékezőerőt és modulációt biztosítanak a fokozott irányítás érdekében változó időjárási és útviszonyok között. A lapos rögzítések és az új átmenő tengelyek növelik a merevséget és javítják az általános kezelhetőséget, míg a megnövelt váz- és villahézag nagyobb átmérőjű, akár 32 mm-es gumiabroncsokat tesz lehetővé.
Vélemények
Paraméterek
Évjárat | 2021 |
Méretek | XS, S, M, ML, L, XL |
Szín | Matte Raw Carbon / Gloss Unicorn White |
Váz | Advanced SL-Grade Composite, integrated seatpost, disc |
Villa | Advanced SL-Grade Composite, full-composite OverDrive 2 steerer, disc |
Kormány | Giant Contact SLR |
Stucni | Giant Contact SLR |
Nyeregcső | integrated design |
Nyereg | Giant Fleet SLR |
Pedálok | N/A |
Váltókarok | SRAM RED eTap AXS |
Első váltó | SRAM RED eTap AXS |
Hátsó váltó | SRAM RED eTap AXS |
Fékek | SRAM RED eTap AXS hydraulic |
Fékkarok | SRAM RED eTap AXS hydraulic |
Fogaskoszorú | SRAM RED, 12-speed, 10x28 |
Lánc | SRAM RED D1 |
Hajtómű | SRAM RED D1 DUB, 35/48with Quarq DZero power meter |
Középcsapágy | SRAM DUB, press fit |
Felnik | CADEX 42mm Disc WheelSystem (F:42mm, R:42mm) |
Agyak | CADEX 42mm Disc WheelSystem, 12mm thru-axle |
Küllők | CADEX 42mm Disc WheelSystem |
Külsők | CADEX Road Race, tubeless, 700x28mm (25c), folding |
Kiegészítők | computer mount |